REGULAMIN
§ 1. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin określa rodzaj, zakres i warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, w tym zasady korzystania z Systemu.
- Właścicielem Serwisu jest „Fihan sp z o.o.”, adres e-mail: contact@liftmanager.pl.
- Korzystanie z Serwisu i świadczonych za jego pośrednictwem Usług wymaga uprzedniego zapoznania się z treścią Regulaminu i jego akceptacji. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia złożenie zamówienia i korzystanie z Usług.
- Z uwagi na charakter Usług Regulamin nie ma zastosowania do Konsumentów.
§ 2. Definicje:
Pojęciom użytym w niniejszym Regulaminie nadaje się następujące znaczenia:
- Aplikacja mobilna – oprogramowanie wraz elementami niebędącymi programem komputerowym w wersji na urządzenia mobilne, w ramach którego Usługobiorca może skorzystać z funkcjonalności Systemu;
- Cennik – zestawienie informacji o cenach Usług świadczonych przez Usługodawcę dostępne w Serwisie w zakładce „Cennik”/ pod adresem: https:www.liftmanager.pl stanowiące integralną część Regulaminu;
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą zawierający umowy niemające dla niego charakteru zawodowego, któremu przepisy prawa (w tym ustawa o prawach konsumenta i kodeks cywilny) przyznają uprawnienia o charakterze konsumenckim;
- Konto Usługobiorcy/Konto – część Serwisu stanowiąca zbiór zasobów i uprawnień przypisanych konkretnemu Usługobiorcy, dostępna po zalogowaniu się przy użyciu loginu i hasła, za pośrednictwem której Usługobiorca ma dostęp do Systemu i może korzystać z Usług;
- Link aktywacyjny – wygenerowanie na skutek opłaconego zamówienia na Usługę indywidualnie przypisanego do Usługobiorcy kodowanego łącza, którego uzupełnienie o kod dostępu umożliwia dostęp do Konta Usługobiorcy;
- Okres rozliczeniowy – okres, za który dokonywane są rozliczenia zobowiązań Usługobiorcy
z tytułu Usług świadczonych w trybie abonamentowym rozpoczynający się pierwszego a kończący się ostatniego dnia miesiąca; - Opłata abonamentowa – opłata uiszczana przez Usługobiorcę w wysokości określonej w Cenniku tytułem korzystania z Usług w danym Okresie rozliczeniowym;
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna niebędąca Konsumentem, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, w tym także wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej;
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną stanowiący wzorzec umowy i będący jednoczenie wypełnieniem obowiązku, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); - Serwis – zorganizowana platforma informatyczno-informacyjna umożliwiająca Usługobiorcy korzystanie Usług oraz dostęp do treści cyfrowych opracowanych przez Usługodawcę dostępna pod adresem domeny określonej w osobnej umowie oraz adresami jej subdomen;
- System – rozwiązanie informatyczne będące oprogramowaniem wraz elementami niebędącymi programem komputerowym dostępne w modelu SaaS (Software as a Service) dostarczane przez Usługodawcę Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu/Aplikacji mobilnej na podstawie osobnej Umowy.;
- Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie Usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość) na rzecz Usługobiorcy, poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne;
- Umowa – umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną zawierana na odległość pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, której przedmiot i treść określają postanowienia niniejszego Regulaminu, Cennik oraz informacje o dostępnych Usługach dostępne w Serwisie;
- Usługi – bezpłatne i odpłatne usługi Świadczone drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy, polegające na zapewnieniu przez Usługodawcę Usługobiorcy dostępu do Systemu i jego funkcjonalności oraz jego prawidłowego działania;
- Usługobiorca – Przedsiębiorca, który korzysta z Usług na podstawie Umowy w celach związanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Usługodawca – podmiot świadczący Usługi drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu, Cennika i informacji o Usługach dostępnych w Serwisie, tj. Fihan sp z o.o. ADRES: ul. 1 Maja 22, 43‑300 Bielsko-Biała NIP: 5472245668
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 3 marca 2020 r. (Dz.U.2020.344)
§ 3. Wymagania techniczne - Korzystanie z Serwisu, w tym w szczególności korzystanie z Usług, wymaga spełnienia minimalnych wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z Systemem, tj.:
1) dysponowanie sprawnym urządzeniem posiadającym połączenie z siecią Internet (np. komputer, tablet, smartphone),
2) stałe łącze internetowe o przepustowości minimum 1Mb/s,
3) aktualna i poprawnie skonfigurowana wersja przeglądarek internetowych: Google Chrome/Edge/Mozilla Firefox,
4) oprogramowanie umożliwiające prawidłowe wyświetlanie dokumentów PDF,
5) posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej,
6) włączona obsługa plików cookies i Java Script.
7) Usługodawca zastrzega, że nie pokrywa kosztów połączenia ww. urządzeń z Internetem, a ponosi je korzystający z Usług wg. stawek operatora sieci, z której korzysta. - W celu skorzystania z Aplikacji mobilnej konieczne jest jej ściągnięcie z internetowego serwisu Google Play, a następnie zainstalowanie jej na urządzeniu mobilnym z dostępem do oprogramowania Android.
§ 4. Korzystanie z Serwisu
- W ramach Serwisu Usługodawca umożliwia Usługobiorcy:
1) zapoznanie się z informacjami dotyczącymi zakresu i warunków świadczenia Usług,
2) założenie, prowadzenie i likwidację Konta Usługobiorcy,
3) składanie zamówień na Pakiety Usług i korzystanie z Usług,
4) przesłanie wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego,
5) przeprowadzenie rozmowy z Usługodawcą na chacie online. - Akceptując niniejszy Regulamin, Usługobiorca zobowiązuje się w szczególności do:
1) respektowania zakazu dostarczania treści o charakterze bezprawnym, przez co należy rozumieć m.in.: zakaz zamieszczania treści obraźliwych, nieprawdziwych, niemoralnych, naruszających dobre obyczaje, propagujących przemoc i nienawiść,
2) niepodejmowania działań zmierzających do zakłócenia funkcjonowania Serwisu i wejścia
w posiadanie informacji oraz danych nieprzeznaczonych dla Usługobiorcy,
3) niepodejmowania innych działań, które byłyby niezgodne z obowiązującymi przepisami prawem, dobrymi obyczajami lub naruszałyby prawa i dobra osobiste Usługodawcy oraz osób trzecich. - Usługobiorca zobowiązuje się korzystać z treści zamieszczanych w Serwisie wyłącznie na własny użytek i w celu realizacji zawartej Umowy. Używanie zasobów i funkcji Serwisu w innych celach wymaga odrębnej, uprzedniej i pisemnej zgody Usługobiorcy.
- W przypadku, gdy Usługobiorca korzystając z Serwisu dopuści się naruszeń Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, a także gdy w inny sposób działa na szkodę Usługodawcy
i/lub osób trzecich, Usługodawca może ograniczyć jego dostęp lub pozbawić go dostępu
do Serwisu ze skutkiem natychmiastowym. O zastosowanych środkach Usługobiorca zostanie niezwłocznie poinformowany. Uzyskanie powtórnego dostępu do Serwisu wymaga uprzedniej zgody Usługodawcy. - W przypadku zajścia zdarzenia, o którym mowa w ust. 4 powyżej Usługobiorca zobowiązany jest podjąć niezwłocznie działania w celu usunięcia przyczyny ograniczenia lub zablokowania dostępu do Konta Usługobiorcy, w przeciwnym wypadku Usługodawca jest uprawniony do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym bez wypowiedzenia.
- Usługodawca świadczy Usługi w sposób nieprzerwany 7 dni w tygodniu z zastrzeżeniem postanowień ust. 7 poniżej.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia świadczenia Usług w ramach Systemu w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych lub naprawczych, jak również w związku z modernizacją lub przebudową Systemu. Usługodawca dołoży starań, aby przerwy w świadczeniu Usług nie były uciążliwe dla Usługobiorcom. Informacja o planowanym czasowym zawieszeniu pracy Systemu będzie przekazywana Usługobiorcom drogą elektroniczną na podany przy rejestracji adres e-mail lub za pośrednictwem Konta Usługobiorcy.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług lub zakłócenia w dostępie do Serwisu wywołane siłą wyższą (pożar, klęski żywiołowe, epidemia), awariami sprzętu Usługobiorcy, przerwami w dostawie prądu czy łączności z Internetem, nieuprawnioną ingerencją Usługobiorców lub osób trzecich czy też błędnym działaniem systemów telekomunikacyjnych i oprogramowania zainstalowanego na sprzęcie komputerowym Usługobiorców.
§ 5. Konto Usługobiorcy
- Rejestracja i prowadzenie Konta Usługobiorcy są bezpłatne.
- Zarejestrowanie Konta Usługobiorcy jest możliwe poprzez kontakt mailowy z Usługodawcą pod adresem contact@liftmanager.pl.
- Utworzenie i zarejestrowanie Konta Usługobiorcy wymaga interwencji Usługodawcy.
- Do zawarcia umowy prowadzenia Konta pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą dochodzi z chwilą jego aktywacji przez Usługobiorcę, która następuje poprzez kliknięcie w Link aktywacyjny przesłany przez Usługodawcę na adres e-mail podany przez Usługobiorcę przy rejestracji Konta.
- Zalogowanie się do Serwisu wymaga podania loginu oraz hasła. Loginem jest adres e-mail Użytkownika. Hasło ustalane jest przez Usługobiorcę w procesie rejestracji Konta.
- Usługobiorca zobowiązuje się do utrzymania w poufności informacji umożliwiających dostęp do Konta Usługobiorcy. W celu zachowania bezpieczeństwa logowania Usługodawca zaleca zmianę hasła logowania co 30 dni. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia hasła przez Usługobiorcę osobom trzecim.
- Konto zakładane jest na czas nieokreślony, przy czym Usługobiorca jest uprawniony do likwidacji Konta w każdym czasie bez podania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się z Usługodawcą pod adresem contact@liftmanager.pl .
- Usługodawca jest uprawniony do zablokowania Konta w sytuacji, o której mowa w § 4 ust. 4 Regulaminu lub usunięcia Konta w sytuacji, o której mowa w § 4 ust. 5 Regulaminu.
- Zmiana, bądź odzyskiwanie hasła możliwa jest poprzez funkcje odzyskiwania, bądź zmianę hasła dostępną w aplikacja.
§ 6. Korzystanie z Usług
- Korzystanie z Usług jest możliwie po uprzednim zarejestrowaniu w Serwisie Konta Usługobiorcy, zaakceptowaniu Regulaminu i Polityki Prywatności, zapoznaniu się z Cennikiem i informacjami o dostępnych Usługach zamieszczonymi w Serwisie oraz w przypadku usług odpłatnych – po uiszczeniu Opłaty abonamentowej.
- Usługobiorcy mogą korzystać z Usług bezpłatnie – w ramach darmowego dostępu do wersji demonstracyjnej oraz odpłatnie – w ramach wybranego wariantu Usług odpłatnych zgodnie z Cennikiem.
- Okres abonamentowy świadczenia Usług odpłatnych wynosi odpowiednio od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, a wybór wariantu odpłatnych Usług dokonywany jest przez Usługobiorcę w trakcie składania zamówienia na Usługę. Czas świadczenia Usługi w ramach wykupionego abonamentu zaczyna biec od dnia aktywowania Usługi.
- Umowa o świadczenie Usług odpłatnych zostaje zawarta z chwilą zatwierdzenia przez Usługobiorcę złożonego zamówienia na Usługę poprzez wybranie przycisku „zamawiam i płacę”.
- Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni zostaną anulowane.
- Zamówienia na Usługi są przyjmowane i rejestrowane przez Usługodawcę w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7 – 20 przez cały rok kalendarzowy.
- Zamówione Usługi odpłatne aktywowane są w terminie 24 h od zaksięgowania na koncie Usługodawcy Opłaty abonamentowej, której wysokość uzależniona jest od wybranego wariantu Usług.
- Usługobiorca w dowolnym momencie, przed upływem bieżącego Okresu rozliczeniowego, ma prawo zmiany Opłaty abonamentowej i wybranego wariantu Usług. W tym celu Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą pod adresem contact@liftmanager.pl Nowy okres rozliczeniowy w ramach nowego wariantu Usług zaczyna biec po zakończeniu bieżącego Okresu rozliczeniowego.
- Umowa o świadczenie odpłatnej Usługi zawierana jest na czas jej trwania określony w wybranym wariancie Usług i Cenniku dostępnych w Serwisie.
§ 7. Płatności - Usługobiorca zobowiązany jest zapłacić za Usługę odpłatną z góry zgodnie z Cennikiem w terminie 7 dni od potwierdzenia zamówienia Usługi, w przeciwnym wypadku Usługodawca ma prawo
do odstąpienia od Umowy i anulowania zamówienia. - Jeżeli dany wariant Usług nie jest wyszczególniony w obowiązującym Cenniku, to Usługobiorcę obowiązuje cennik zindywidualizowany (odpowiadający treści odrębnej umowy z Usługodawcą).
- Usługodawca umożliwia dokonanie płatności w następujących formach: Przelew tradycyjny, Blik, Szybki przelew.
- Momentem zapłaty jest data zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy.
- Koszty związane z realizacją płatności ponosi Usługobiorca.
- Usługodawca wystawi Usługobiorcy fakturę w oparciu o dane wskazane podczas rejestracji Konta Usługobiorcy. Usługodawca dostarczy fakturę Usługobiorcy na podany przez niego adres poczty elektronicznej w terminie 7 dni od jej wystawienia.
- Usługobiorca wyraża zgodę na otrzymywanie faktur od Usługodawcy drogą elektroniczną, zgodnie z art. 106 n ust. 1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
- Wszelkie zmiany dotyczące Opłat abonamentowych będą ogłaszane w Serwisie poprzez publikację aktualnego Cennika.
- Zmiana Cennika nie wpływa na zmianę wysokości Opłat abonamentowych uiszczonych przez Usługobiorców na podstawie Umowy zawartej przed opublikowaniem zmienionego Cennika.
§ 8. Rozwiązywanie umów
- Rozwiązanie Umowy o świadczenie Usług nastąpi:
1) w odniesieniu do Usługi prowadzenia Konta Usługobiorcy – w chwili złożenia przez Usługobiorcę dyspozycji usunięcia Konta (poprzez wprowadzenie zmian w Koncie Usługobiorcy lub przesłanie deklaracji usunięcia konta na adres e-mail Usługodawcy) lub wskutek usunięcia Konta Usługobiorcy przez Usługodawcę w związku z rozwiązaniem Umowy z przyczyn określonych w § 4 ust. 5 Regulaminu,
2) w odniesieniu do Usługi świadczonej odpłatnie – z upływem okresu, na jaki Usługa została wykupiona i braku kontynuacji Umowy na dalszy Okres rozliczeniowy, przez co należy rozumieć brak uiszczenia Opłaty abonamentowej za kolejny Okres rozliczeniowy. - Usługobiorca może rozwiązać Umowę bez podania przyczyn poprzez usunięcie Konta Usługobiorcy w Systemie. Wówczas Umowa wygasa z końcem bieżącego Okresu rozliczeniowego, a wcześniej dokonane opłaty nie podlegają zwrotowi.
- Usługodawcy przysługuje prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku:
1) podania przez Usługobiorcę nieprawdziwych i niekompletnych danych, które są niezbędne do realizacji Umowy,
2) uzasadnionego podejrzenia lub stwierdzenia faktu korzystania przez Usługobiorcę z Usług w sposób niezgodny z Regulaminem lub w sposób naruszający powszechnie obowiązujące przepisy prawa, bądź w sposób naruszający prawa osób trzecich, w tym w szczególności w sytuacji naruszania przez Usługobiorcę zobowiązań określonych w § 4 ust. 2 Regulaminu czy w sytuacji, o której mowa w § 4 ust. 5 Regulaminu.
§ 9. Tryb postępowania reklamacyjnego
- W przypadku wystąpienia zastrzeżeń co do funkcjonowania Systemu lub nieprawidłowości
w świadczeniu Usług przez Usługodawcę, Usługobiorca może złożyć reklamację przesyłając ją na następujący adres e-mail: contact@liftmanager.pl - W zgłoszeniu reklamacyjnym należy wskazać :
1) login/adres e-mail przypisany Usługobiorcy oraz dane kontaktowe,
2) przedmiot reklamacji – wskazanie nieprawidłowości wraz ze wskazaniem terminu ich wystąpienia i czasu trwania,
3) proponowany sposób rozstrzygnięcia reklamacji. - Usługodawca przed rozpatrzeniem złożonej reklamacji, może zwrócić się do Usługobiorcy o jej uzupełnienie, jeżeli podane przez Użytkownika informacje, o których mowa w ust. 2 wymagają doprecyzowania w celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
- Rozpatrzenie reklamacji nastąpi niezwłocznie, przy czym nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego przez Usługodawcę, a sposób rozstrzygnięcia Usługodawca przekaże Usługobiorcy drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta Usługobiorcy.
- Wszelkie inne uwagi dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz pytania dotyczące Usług należy kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres mailowy: contact@liftmanager.pl .
§ 10. Wsparcie techniczne
- W trakcie obowiązywania Umowy Usługobiorca ma możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego Usługodawcy w zakresie związanym z korzystaniem z Usług w ramach Opłaty abonamentowej.
- W celu skorzystania ze wsparcia technicznego należy wysłać zgłoszenie problemu
na adres e-mail: contact@liftmanagere.pl ze wskazaniem rodzaju nieprawidłowości i błędów w Systemie. - Wsparcie i pomoc techniczna świadczone są przez Usługodawcę od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) w godzinach od 7 do 17 .
- Wsparcie techniczne Usługodawcy nie ma zastosowania do:
1) elementów, które podlegają samodzielnej modyfikacji przez Usługobiorcę,
2) błędów, które powstały w wyniku nieuprawnionej ingerencji Usługobiorcy w ustawienia Usługi,
3) problemów wynikających z niespełnienia przez Usługobiorcę wymogów technicznych, które są niezbędne do korzystania z Usługi.
§ 11. Ochrona danych osobowych i poufność
- Administratorem danych Usługobiorców jest Usługodawca.
- Administrator danych przetwarza dane osobowe Usługobiorców Fihan sp z o.o. NIP 5472245668 ul. 1 Maja 22, 43‑300 Bielsko-Biała contact@liftmanager.pl w celu umożliwienia Usługobiorcom korzystania z Systemu, w tym w celu świadczenia Usług na rzecz Usługobiorcy.
- Podanie przez Usługobiorców danych osobowych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania korzystanie z poszczególnych Usług może okazać się niemożliwe.
- Usługodawca dokłada starań, aby zapewnić bezpieczeństwo i poufność danych osobowych,
w szczególności poprzez dokonywanie czynności przetwarzania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (RODO i regulacje sektorowe) oraz zapewnienie odpowiednich środków bezpieczeństwa. - Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych Usługobiorców wraz z informacjami na temat polityki cookie’s znajduje się w Polityce Prywatności dostępnej w Serwisie.
- Przetwarzanie przez Usługodawcę danych dotyczących osób innych niż Usługobiorca następuje na podstawie Umowy powierzenia przetwarzania danych, stanowiącej załącznik
nr 1 do Regulaminu.
§ 12. Prawa na dobrach niematerialnych
- Usługodawca zastrzega, że wszelkie zarówno Serwis jak i System zawierają treści chronione prawem własności intelektualnej (np. elementy graficzne, logotypy, programy komputerowe.
- Korzystanie z Serwisu nie oznacza nabycia jakichkolwiek praw na dobrach niematerialnych
do utworów znajdujących się w Serwisie. Bez pozyskania uprzedniej zgody Usługodawcy, zabronione jest kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie oraz modyfikowanie jakichkolwiek elementów składowych Serwisu czy Systemu. - Usługodawca udziela Usługobiorcy jedynie licencji niewyłącznej (dalej: „Licencja”) uprawniającej do korzystania z Serwisu i Systemu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, w tym na zasadach określonych w Regulaminie, Cenniku oraz innych komunikatach zamieszczonych w Serwisie, a udzielona Usługobiorcy licencja nie uprawnia do udzielania dalszych licencji (sublicencji).
- Licencja udzielana jest przez Usługodawcę bez ograniczeń terytorialnych na czas określony odpowiadający okresowi świadczenia Usługi dostępu do Systemu i wygasa wraz z usunięciem Konta Usługobiorcy.
§ 13. Postanowienia końcowe
- Regulamin jest dostępny bezpłatnie w Serwisie dla każdego Usługobiorcy.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w treści Regulaminu z zastrzeżeniem ochrony praw nabytych.
- Usługodawca poinformuje Usługobiorców o zmianach Regulaminu nie później niż 14 dni przed ich planowanym wejściem w życie poprzez: wyświetlenie komunikatu i publikację nowego Regulaminu w Serwisie oraz przesłanie informacji o planowanej zmianie drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta Usługobiorcy. Brak sprzeciwu Usługobiorcy wobec proponowanych zmian w terminie 14 dni od powiadomienia jest równoznaczny z akceptacją nowego Regulaminu. W przypadku sprzeciwu Umowa ulega rozwiązaniu z dniem poprzedzającym wejście w życie nowego Regulaminu, co skutkuje również rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta Usługobiorcy.
- Usługodawca może na mocy odrębnej umowy zawartej z Usługobiorcą odmiennie uregulować zasady korzystania z Systemu. W takiej sytuacji w razie kolizji postanowienia ww. umowy mają pierwszeństwo przed postanowieniami Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin podlega prawu polskiemu. Wszelkie spory na gruncie niniejszego regulaminu będą rozwiązywane w drodze polubownych negocjacji, a w przypadku gdy nie dojdzie do porozumienia – przed sądem powszechnym właściwym ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdą przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest w Serwisie oraz w Aplikacji mobilnej.
- Regulamin obowiązuje od dnia 12.07.2024 .